logo

Kezdjük a napot frissen, üdén!

Akár az irodába,akár külső helyszínen mindig jó ötlet a reggeli torna.

Lehet rendszeres,napi,heti,vagy egyszeri alkalommal!

Kérheted az irodába a munkatársaidnak,beosztottaidnak,
vagy továbbképzések alakalmával a partnereidnek!

Az egész napos ülés rettentően igénybe veszi a szervezetet.Csökken a koncentráció,lassul a tempó,több a hiba lehetőség.

Reggelente egy átmozgató 20 perces torna kilazítja a csigolyákat,bemelegíti az izmokat, szabályozza az étvágyat is, és felpörgeti egész napra az anyagcseréd.

A reggeli testmozgás hatására napunk jobban indul, energikusabbak, kiegyensúlyozottabbak leszünk. Javul a koncentrációnk, jobb döntéseket hozunk a munkánk során.  Ráadásul egy esetleges délelőtti tárgyaláson lépéselőnybe kerülhetünk azzal az éppen aktuális tárgyalópartnerünkkel szemben, aki csak nemrég ébredt fel, hiszen az ő szervezete még félig alvó állapotban van. Mindenképpen megéri tehát reggel tornázni hiszen a befektetett energia bőségesen megtérül, sőt csoportban sokkal inspirálóbb.Ha pedig kötelező, akkor csináljuk!

Nem tehet nagyobb jót egy cég az embereivel,mint ,hogy egészséges létre,fitt testre,jó kondícióra nevel. Add meg a lehetőséget a munkatársaidnak!

10 pozitív hatás, amit a rendszeres sport hoz az életedbe

1, Életerő
A testmozgás általánosságban segít abban, hogy több energiánk legyen, azaz erősebbnek, ellenállóbbnak bizonyuljunk a külvilág kihívásaival szemben.

2, Jó közérzet
Már pusztán a megnövekedett energiaszintünkből automatikusan következik, hogy jobban érezzük magunkat a bőrünkben.

3, Egészségünk őre
A jobb közérzeten és a magasabb energiaszinten felül a testmozgás nagymértékben hozzájárul az egészségünk megőrzéséhez, illetve helyreállításához is.

4, Szuper(wo)man-effektus
A megfelelő közérzeten és egészségen túl a rendszeres testmozgás nagyszerű képességekkel ruház fel minket. Erősebbek, gyorsabbak, hajlékonyabbak leszünk, javul az állóképességünk, ráadásul az úgynevezett koordinációs képességeinket is kedvező irányba befolyásolja.

5, Pozitív gondolkodás
A sport többek között akaraterőt ad, növeli az önbizalmat, segít az objektív önértékelésben, önkifejezésben. Megtanít tudatosan élni, illetve különbséget tenni a fontos és kevésbé fontos dolgok között.

6, Pozitív érzelmi változások
Segít elviselni és leküzdeni a fájdalmat, félelmeket. Szabályozza az örömöt, a haragot és az agressziót. Fegyelemre, önfegyelemre tanít. Szerepet játszik a motivációban, a kitartásban. Javítja a monotóniatűrő képességet. Pozitív hatással van a jellemünkre, az értékrendünkre.

7, Stressz ellen
Akik rendszeresen testmozgást végeznek, azok nemcsak fizikálisan, de mentálisan és pszichésen is sokkal jobban terhelhetőek, ritkábban szoronganak, kevésbé hajlamosak a depresszióra.

8, Külső megjelenés
Nyilvánvalóan csinosabbá, esztétikusabbá, vonzóbbá válunk, láthatóan tónusosabb lesz az izomzatunk, csökken a testzsírszázalékunk, javul a testtartásunk, kevésbé leszünk sápadtak. S nem utolsósorban: fiatalabbnak tűnünk, akár éveket tagadhatunk le a korunkból. Összességében tehát jobb lesz az összhatás, erősebb lesz a kisugárzásunk, minek következtében pozitívabb képet alkot rólunk a környezetünk.

9, siker és boldogság
A sportolás hatására nemcsak az életerőnk nő, és a közérzetünk javul, de fejlődnek a testi képességeink, épül a gondolkodásmódunk és az érzelmi világunk is.

10, az egész életre kivetül
Azok a nagyszerű tulajdonságok, amelyekkel a sport bárkit fel tud ruházni, az egész életünkben hasznosak lesznek. Az akaraterő, az eltökéltség, az energikusság a munkában és a magánéletben is meghozza a gyümölcsét.